BALIK AVI VIDEOLARI – Fangri Avı Videoları Balık Avı - TopicsExpress

BALIK AVI VIDEOLARI – Fangri Avı Videoları Balık Avı Videoları – Fangri Avı Videosu - Yönümüz, Sulu Adaydı. Sulu Adaya gidene kadar, yolda birkaç yemlik Palamut avı yaptık. Sulu Adaya vardığımızda, adanın çevresinde bir süre daha Palamut avı için dolaştık. Yeterince Palamut aldığımıza kanaat getirerek, Akya zamanını da kaçırmamak için, Sulu Adanın açığına çıktık. Palamut’u yem yaptığımız Akya oltasını hazırlayarak, denize bıraktık. Öncelikle, Akya avı yapmayı umut ediyorduk. Ama, Onur “bugün değişik bir balık bekliyorum” diyordu. Hepimizin beklentisi, büyük balık avı yapmak konusunda birleşiyordu. Öğlene kadar, birkaç büyük balık vuruşu olmasına rağmen, büyük balık çekmeyi başaramadık. Öğle arasını, Sulu Adanın boğaz kısmındaki ufak kumsalda verdik. Öğle molasında güzelce dinlenip, öğleden sonraki balık avı için enerji topladık. 15.30 da denize açıldığımızda, Jigging yapma planlarımızdan vazgeçerek, yemli Akya oltası çekerek, Akya avına karar verdik. Yemlerimizi tazeleyip, dip sırtısına başladık. Toptaş’ın önünde dolaşıp durduk. Saat 17.30 gibiydi. Artık Sulu Adada son dakikalarımızı geçiriyorduk. Hala büyük balık avı konusunda istek ve inancımızı kaybetmemiş bir şekilde, “büyük balık avı yapacağız” diyorduk ki, kaloma hızla akmaya başladı. İşte, sonunda olmuştu. “Akya geldi” diye oltayı çekmeye başlamıştık. Her kes sırayla oltayı çekerek, bu kadar zaman beklediğimiz büyük balık avının keyfini çıkarıyordu. Bir süre sonra, balıktan gelen tepkiler değişince, oltayı alarak bir süre balıkla ben mücadele ettim. Evet, bu balık Akya değildi. Bu Sinarit benzeri bir balık olmalıydı. Fangri veya Trança da olabilirdi. Merakla oltayı çekmeye devam ettik. Bir ara balık, 20 -25 dakikalık mücadeleden sonra yorularak, hava kesesi şiştiği için, su yüzüne kadar yükseldi. Fangri avı yapmıştık. Su yüzüne çıktığında Fangri’yi, suyun yüzünde sürükleyerek tekneye yaklaştırdık. Fangri’yi tekneye aldığımızda, teknede inanılmaz bir sevinç vardı. Büyük balık avı yapacağımıza inanmıştık ama, Fangri avı yapacağımızı hiç düşünmemiştik. adrasanbalik/balik-avi-videolari-fangri-avi/.html