SONSUZLĞA DOĞRU BÖLÜM 39 leon ben çıktıktan 5 dakika sonra - TopicsExpress

SONSUZLĞA DOĞRU BÖLÜM 39 leon ben çıktıktan 5 dakika sonra odaya girdi bana seslendi ama ben yoktum tabi dolaba baktı eşyalarımı görmeyince hemen beni aradı ben daha oteldeydim ama telefonum kapalıydı sonra notu gördü ve okudu ağlamaya başladı hemen odadan dışarı fırladı babamın yanına gitti babama beni sordu ama ben onlarada haber vermemiştim telaşlanacak birşey yoktu sadece evime döniyordum aslında leon hemen havaalanına geldi ben uçağımın saatini bekliyordum beni buldu leon: violetta saçmalıyorsun ben: sen nerden buldun beni leon: beni tanımıyormusun ben: tanıdığımı sanıyordum leon: demek ki tanımamışsın evet dün selenanın yanına gittim ama bütün gece orda değildeim ben. nerdeydin leon leon: annem ve babam kavga etmişler di onları barıştırmya çalışıyordum ben: barıştılar mı peki leon: hayır boşanabilirler violetta gitme yarın hepbirlikte döneriz lütfen ben: hayır ben gidicem leon: bak babanlarda çok merka etti hadi gel geri dönelim kırma beni zaten annemle babam bütün gece sinir etti ben: doğru mu söylüyorsun leon: evet violetta ben: yine ben abarttım o zamn ama dayanmıyrum aramıza birinin girmesine anla beni leon: selena bizim aramıza giremez ben ondan nefret ederek ayrıldım ben: tamam görüşme o zaman onunla leon: babası babam için çok önemli babamın çok parası vardı ama nasıl değerlendireceğini bilmiyordu selenanınn babasının da önceden bir şirketi varmış neyin nasıl olcağını biliyordu yani herşeyi babama o öğretti zaten gelecek yıl ortak olmayacaklar selenayı fazla göreceğimizi sanmıyorum ben: üzgünüm leon gitmek istedim çünkü herşey çok güzeldi ve güzel kamalısını istedim kalırsam yine kavga edebilirdik leon: tamam violetta ama hadi otele geri dönüyoruz babanlar çok merak ettiler ben: tamam leonla beraber otele döndük babamdan azar işitceğime eminim ama bu sefer hak ettim galiba otele girdik hemen babam geldi german: sana inanmıyorum violetta nasıl tek başına gidersin ben: sinirliydim baba lütfen hatamı biliyorum ve bir daha olmayacak leon: tamam efendim ben onunla konuştum zaten ben: evet baba nasıl bir aptallık yaptığımı biliyorum odalarınıza gidebilirsiniz german: tamam ama bir daha böyle bir saçmalık olmasın zaten bir haftaya dönmüş olucaz ben: tamam zaten tatillikten çıktı babam gitmişti leonla odamıza çıktık o kendi tarafına bende kendi tarafıma geçtim küs gibiydik ama onunla küsmek istemiyorum olaylara ben mi çok tepki veriyorum yoksa insanlar sonuçlarını görmeyecek kadar körler mi ? leonun tarafına geçtim leon: uyumadın mı ben: uyuyamadım leon: neden ben: buqun sizi çok korkuttum biliyorum ama amacım sizi üzmek değildi gerçekten ben biraz yanlız kalmak uzaklaşmak istedim leon: sana kaçıp gitmenin çözüm olmadığını anlattım ama sen ilk sorununda kaçıp gittin ben: tamam o zaman anlat bana selena benim için önemli değil dedin leon: evet değil ben: neden gittin o zaman bredy hastalansa beni istese ben gitsem bana ne kadar kızardın leon: çok kızardım haklısın ama selena zaten hasta ve ben bunu çıktığımızda da biliyorum ben: ne hastasıymış o öyle leon: bilmiyorum ama kalbinde bir sorun var sanırım kimsenin bilmesini istemiyordu ben ve ailse biliyor hep hastaneye gider soran olursa grip olduqunu falan söyler bu yüzden sana söylemdim lütfen bildiğini belli etmem haklsın bredy seni çağırsa çok kıskanırdım ama bu kadar tepki vermezdim ben: anlıyorum o zman bir daha benden bir şey saklma leon eğer bana selenanın öyle her zman hastalandığını ve bunu bilenin sen ve ailesi olduqunu söyleseydin bende bu kadar tepki vermezdim leon: violetta senden bir şey saklamamın nedeni verdiğin tepkiler zaten ben: haklısın ama yalan istemiyorum ilişkimizde leon: tamam bundan sonra yalan yok ben: anlaştık o zman dedim leonun yanına oturdum beraber film izledik cips yedik sonra ben herzaman ki gibi uyumuş kalmışım sabah kalktım yüzümü yıkmaya gittim hain leon yüzümü boyamış hemen leonun yanına gittim daha uyuyordu uyandırmadım bende onun yüzünü boyadım anlınada hain leon yazdım sonra uyuyormuş gibi yaptım leon uyandı yüzünü yıkamaya gitti yazıları görünce hemen yanıma geldi beni gıdıkladı ben uyumuyordum leon: ne yaptın bana ben: sende bana yaptın leon: ama sen mızıkçılık yapıp uyudun ben : ama sende genç bir kızın yüzünü boyayarak ona hakaret ettin leon: allah allah seni varya bide fare yapmışsın beni aşk olsun ben: seviyorum ben faremi leon: ama bende kedileri yerim ben: hayır canım kediler fareleri yer leon: sanırım kaçmam gerek leonlaa oyuna dalmışız sanki çocuk gbi oyun oynuyorduk babam girdi içeri bizi bu halde gördü yine çok utanmıştım german: bakıyorum da aranız çok iyi ben: evet baba german: neden boyadınzı yüzünüzü gösteri falan mı var leon: hayır fendim ben violetta erkenden uyuduqu için boyadım oda intikam almış german: ben sizi yanlız bırakayımda oyununuzu oynayın babam çıkmıştı halimize güldü ama umrumda değil selenada küçüklüğünden beri hastaymış onunla gidip konuşsam benimle arkadas olabilir mi acaba leonla herşey yolundaydı ona sormdan gitmezdim zaten sorarım hayır derse gitmem ama buqün gerçekten çok eylendik :D